reklama

Proč ty slzy

Napadá mne příběh o lásce, o nedorozumění a nevěře, zármutku a odpouštění. Zdá se to možná tak obyčejné, ale přeci se mnoho lidí v něm uvidí jako v zrcadle. Následující báseň je pilotním dílkem a za ním budou následovat kapitoly, které snad nezklamou ani mne a ani vás, mé nové čtenáře ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Příběh o lásce
Příběh o lásce (zdroj: Internet)

Mám v hrnku ještě trochu kávy,

stmívá se nyní velmi brzy.

Pod oknem kdosi něco slaví

a já mám na pokraji slzy.

Mám v hrnku ještě trochu kávy

a myslím na to, co mne mrzí.

Láska má se do smutku halí

a zemře s ránem, zemře brzy.

Když čas je také nelaskavý!

Odkrývá rány, zmetek drzý.

A čisté víno v číši kalí,

tak krátce spolu a nač slzy! Maura 12/2011

Irena Maura Novotná

Irena Maura Novotná

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píši pro lidi a nezáleží mi ani na výši karmy,ani pro slávu.Nabízím vám své články a úvahy pro klid duše. Zoznam autorových rubrík:  Povídky na dobrou nocAutorská poezie a prózaLáska a vše kolem níUmění a současnostEtika v současné společnostiTajemství zdravíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu